...
14 Mayıs 2019 Salı
"Şu kadarını biliyoruz
Ölüm kötü bir şey;
bak, işte tanrılardan belli;
iyi bir şey olsaydı ölüm,
önce tanrılar ölmez miydi?"
Sappho
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
durmasana öyle, bi yorumla
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
durmasana öyle, bi yorumla