14 Mayıs 2019 Salı

"Şu kadarını biliyoruz 
Ölüm kötü bir şey;
bak, işte tanrılardan belli;
iyi bir şey olsaydı ölüm, 
önce tanrılar ölmez miydi?"

Sappho

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

durmasana öyle, bi yorumla