18 Temmuz 2017 Salı

3, 2, 1... Kayıt!

Ulen bu kaydi acali 6 aydan fazla olmus hala kiyilarda koselerde duzenlenmeyi bekliyor boynu bukuk... Sinav haftamda yaptigim ders calismamak icin yapilan anlamsiz hareketlerden biri 3 yildan fazladir ara ara acip kapayip yalamaya cevirdigim blogu yeniden vatana millete acmak... Sonumuz hayrolsun

4 yorum:

  1. hayırlı olsun bloğunuz, dert etmeyin herkes böyle, çok süper şeyler yazayım diye kasmamak lazım, öbür türlü hep kalıyor maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar, sağolunuz. derdim çok süper yazamamak değil de ististikrarlı yazamamak sanırım. kısmet...

      Sil
  2. "Unutmamak için yazıyorum" mottosunu görünce düşüncelere daldım. Acaba neleri unutuyoruz? Neleri unutmak istemiyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar Sayın Mehmet B.
      Aslında felsefik bir anlam yüklemeye çalışmamıştım. Oraya ''kendime notlar'' mı yazsam yoksa ''unutmamak için yazıyorum'' mu yazsam diye bayağı düşündüm. Blogun genel amacını da belirten bir motto oldu. Kendime dair ufak notlardan oluşan postlar atmayı düşünüyordum. Bu okunacak bir şiir olabilir, sonra dinlenmesi gereken bir konser kaydı olabilir... Bir şeyleri yaptıktan sonra hakkında bir şeyler yazmazsam ona dair düşüncelerim uçup gidiyormuş gibi hissediyorum. Sonra her şeye baştan başlamam gerekiyor. En azından daha önceden neler yapmışım onun çetelesini tutmuş olurum. Hem de blog nihai amacı olan internet günlüğü işlevini yerine getirmiş olur. Hem kişisel hem de kamuya açık, bir anlamda farklı düşüncelere ve eleştirilere

      Sil

durmasana öyle, bi yorumla